Support

Ik zie geen bewegend video in de player
Check of u de laatste versie van Adobe Flash heeft geïnstalleerd (klik hier om de nieuwste versie te downloaden).
Log na installatie van de Adobe Flash Plugin opnieuw in met uw e-mail adres en wachtwoord.

Ik heb me ingeschreven voor het webinar, maar ontvang geen mail ter bevestiging
De bevestiging dient binnen een paar minuten binnen te zijn. Is dat nog niet het geval, sluit dan uw mailprogramma en start deze opnieuw. Is de mail er nog steeds niet? Kijk dan eens in de ongewenste mail folder. Misschien is de mail daar per ongeluk in gekomen. Is dat ook niet geval, schrijft u zich dan nogmaals in voor het webinar. Misschien is het een typefout in het e-mail adres geweest.
Geeft het programma aan dat je al bent geregistreerd voor het webinar? U kunt dan sowieso na aanmelden gewoon met uw e-mail adres en het gekozen wachtwoord inloggen, ook al heeft u de bevestigingsmail niet ontvangen. Verander hiervoor het webadres van het webinar waarvoor u zich hebt ingeschreven door in plaats van /inschrijven op het eind /inlog te typen. Dit brengt u naar de inlog pagina.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Op de inlog pagina (amcast.nl/naamwebinar/inlog) vindt u een link ‘wachtwoord vergeten’. Hiermee kunt u per direct een nieuw wachtwoord aanvragen.

Op welke computers kan ik het webinar volgen?
Op de meeste moderne computers en laptops met een nieuwe versie browser is het webinar te volgen. Uiteraard is een goede en snelle breedband internetverbinding wel een voorwaarde. Als je altijd normaal video’s kunt kijken op kanalen als YouTube of Vimeo, dan zou alles in orde moeten zijn om onze webinars te bekijken.
Check altijd even of u de laatste versie van Adobe Flash heeft geïnstalleerd (klik hier om de nieuwste versie te downloaden).

Kan ik het webinar ook volgen op een tablet of smart phone?
Ja hoor, dat kan. We adviseren je echter om op een laptop of computer te kijken, liefst met een prettig groot scherm. Je kunt dan optimaal en gemakkelijk gebruik maken van alle interactieve mogelijkheden, waaronder de chat om live vragen te kunnen stellen. Als u met een tablet kijkt dient u gebruik te maken van een browser die HTML5 H.264 video ondersteunt. Wij raden hiervoor Mobile Safari (iOS) of Chrome aan (iOS, Android). Kijkt u via de smartphone dan kan het zijn dat deze de video ‘full screen’ laat zien, waardoor interactiviteit niet mogelijk is. De video is dan wel prima te bekijken.

Wat als ik geen geluid hoor?
Het kan zijn dat het volume van de computer niet aanstaat, of dat de luidsprekers niet aan staan. Controleer of dit het geval is. Vraag ook even via de chat functie, of het probleem misschien aan onze kant zit.

Ik hoor het geluid dubbel
Controleer of u meerdere browservensters of tabs met de webcast open hebt staan. Dit is in de meeste gevallen de oorzaak. Zorg dat de webcast in één browser venster wordt bekeken.